Seguidores

4 oct 2010

llegan las VACACIONES

Hola a todos hoy es un día raro para mi por un lado cumplo 66 años, ya se lo que piensa alguno pago la cerveza bueno hecho, por otro lado ayer cuando termine la Monserratina me dije Juan esta vez enserio tiras la bici hasta el 1 de noviembre pues creo que con el año que llevo mi cuerpo necesita un descanso.

Mirando diplomas del año 1998- 1999 que el recorrido era de 67 km 1700 mt de desnivel hacia un tiempo de 5.45 h este año 75 km con casi 2400 mt de desnivel e tardado el mismo tiempo, con una diferencia que aquellos años llegaba con rampas y este año después de haber pinchado en el km 73 de la mala leche que llevaba llegue esprintando.

Bueno ahora me iré un rato al gimnasio a soltar un poco las piernas, y hacer un poco de maquinas que dejar la bici no quiere decir que tenga que ser un inútil.

Un saludo a todos ya nos veremos

3 comentarios:

trinxaire dijo...

Hola Joan, primerament felicitats pel teu cumple.
En segons lloc enhorabona pel registre actual de la Montserratina 2010.
Fa 11/12 anys fen meyns Km. (67), i segurament meyns desnivell feies el mateix temps que vas fer-hi ahir amb més Km. (73) i segurament més desnivell.

Una anàlisi senzill però no per aixó meyns precís, demostra:
Primer el teu bon estat de forma degut:
A) Un aument en la quantita d'entrenament.
B)Un nivell alt amb la qualitat de l'entrenament.

Així doncs, per tot, no em resta més que felicitar-te novament i per descomptat, acceptar la cervesa
amb companyia de la colla de TRINXAIRES.

Un salut.

Joan Roca

Pere dijo...

Jo també vull una cervesa!!!!!!!

Felicitats Joan. Ets un maquina.

salut.

Anónimo dijo...

Hola Joan,
PRIMER DE TOT, MOLTES FELICITATS!!!
Per dos motius un per l'aniversari i un altre per la posicio de la Montserratina.
Per un altre banda agrair-te tots el bons consells que hem dones. Segúr que una part de la meva posicio te la dec a tu.
Lo que mes m'agrada de tu es veure que fas anys i que estas fet un toro. Aixo hem motiva i penso que fins que arribi a la teva edat no parare de fer esport com has fet i fas tu.
Ets un crack!!!!!!!!!
Comença a convencer al Jaume per que s'apunti a la Titan.
Jo aquest any crec que si vaig tindre que buscar-me un sponsor ja que els meus companys d'equip no crec que hi vagin i si no trobo un sponsor que pagui no crec que pugui anar. De totes formes en principi hem guardan la plaça fins l'ultim moment.
Be ja parlarem.
Novament moltes Felicitats i jo conto amb la cerveceta. Igual et truco per sortir cap a final de setmana per anar a rodar al riu i me la pots pagar al xiringuito de la platja(Depent de la feina si no ja la pagaras un altre dia).
Una abraçada,
Toni.
P.D A la montserratina vaig coneixer a la persomna que hem faltava coneixer de la teva Family. Estava amb la teva filla. Es la teva dona.(Molt amable i simpatica) Es tal i com me la imaginaba. Era facil de imaginar, a de ser una santa per agunatar-te.
Una abraçada.